اخبار شهر دبیران و ایران

وبلاگ برتر شهرستان زرین دشت

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

خوش آمدید

امکانات


دیدار فرماندار شهرستان زرین دشت با مدیرکل راه و ترابری فارس

 در این دیدار فرماندار شهرستان زرین دشت به اتفاق ریس اداره راه وترابری با مهندس فدایی ریس اداره کل راه و ترابری استان در شیراز دیدار کرد ، ضمن بیان مشکلات و مسایل شهرستان بر لزوم تسریع در احداث جاده اصلی سه راهی دولت آباد به حاجی آباد - گلکان - دهکویه به لار و  روکش آسفالت سه راهی خسویه - دبیران - شهرپیر تاکید کرد .

منبع : http://www.fzrd.ir/news/dedar/

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 30 / 6 / 1390برچسب:اخبار دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نام گذاری خیابانهای شهر دبیران

چندی پیش که در خیابانهای شهر دبیران می گذشتم به نامهای زیبایی که روی تابلو خیابانها نقش بسته بود مواجه شدم ، اسمهایی چون پردیس - توحید و ... که بسیار جالب و زیبا بود . امید است شورای شهر دبیران از اسامی شهیدان انقلاب دبیران جهت نامگذاری خیابانها نیز استفاده کند تا نام و حرمت شهیدان را پاس گذاشته باشیم .

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 28 / 6 / 1390برچسب:خیابانهای شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رد پای فساد اقتصادی در پیمانکاری راه آهن شیراز بندر عباس

طرح ملي راه‌ آهن شيراز-بندرعباس بدون برگزاري مناقصه و با همكاري گسترده بانك ملي با گروه امير منصور آريا به شركت تراورس واگذار شده بود.

به گزارش منج نیــوز به نقل از مشرق ، برآورد اوليه از انجام اين كار در حدود 1300 ميليارد تومان بود كه پيش بيني ها از افزايش حجم ريالي پروژه تا 2 هزار ميليارد تومان حكايت مي كند.

در حالي كه مدير عامل تراورس امروز در مصاحبه اي سعي كرده است خود را از پرونده اختلاس سه هزار ميليارد توماني مبرا بداند، اما سوال اساسي اين است "در شرايطي كه نظام بانكي كشور در تامين مالي بسياري از پروژه هاي ملي كه از توجيه فني و اقتصادي بالايي برخوردار است ناتوان است، چگونه بانك ملي توانست تامين مالي پروژه اي را بر عهده بگيرد كه تاكنون در تاريخ اقتصادي كشور بي سابقه بوده است."

مدير عامل تراورس در تيرماه امسال با افتخار اعلام مي كند كه در ساخت راه‌آهن شیراز-بندر‌عباس برای اولین بار از فاینانس داخلی استفاده شده است.حال كه ابعاد پرونده فساد مالي گروه آريا آشكار شده است خوب است مدير عامل بانك ملي به  صراحت اعلام كند با چه توجيه فني و اقتصادي بيش از هزار ميليارد تومان از منابع بانك را درگير چنين طرحي كرده است.

گزارش مشرق حاكي است كه امير منصور خسروي در جريان واگذاري هاي سازمان خصوصي سازي و در حركتي كامل مشكوك توانست شركت تراورس كه از مهمترين شركت هاي پيمانكار در عرصه رآه آهن كشور است را خريداري  كند.

سوالي كه مسولان سازمان خصوصي سازي و وزارت اقتصاد بايد به آن پاسخ دهند اين است كه چگونه و با چه توجيهي بزرگترين شركت راه آهن كشور را به اين گروه واگذار كرده اند.

جالب است كه شركت تراورس به صورت ده ساله به امير منصور خسروي و به قيمت 120 ميليارد تومان واگذار شد.

حال كه پرونده گروه آريا در خصوص اختلاس از نظام بانكي بر همگان آشكار شده است مي توان سناريوي ديگر اين گروه براي تسلط بر اقتصاد ملي كشور را به شرح زير توضيح داد:

1-همكاري با سازمان خصوصي سازي و وزارت اقتصاد براي تصاحب شركت هاي بزرگ پيمانكاري كشور

2-تباني با كارفرمايان دولتي از قبيل راه آهن و وزرات راه سابق براي تصاحب پروژه هاي ميلياردي با حربه تامين مالي و به صورت ترك تشريفات مناقصه

3-همكاري گسترده و تباني با نظام بانكي خصوصا بانك ملي براي تامين مالي پروژه ها به صورت صوري.

حال سوال اينجاست كه چگونه يك فرد توانايي دارد از يك طرف با همكاري سازمان خصوصي سازي شركت معظمي چون تراورس را خريد اري كند كه نزديك به هشت هزار نفر كارمند دارد و از طرف ديگر با تباني بتواند به صورت ترك تشريفات مناقصه پروژه هزار و 300 ميليارد توماني را تصاحب كند.همكاري بانك ملي در خصوص گروه امير منصور آريا داراي ابعاد پيچيده است كه اميدواريم مسولان مربوطه بتوانند در اين خصوص توضيحات كافي ارايه كنند.

ذكر اين نكته خالي از لطف نيست كه اگر گروه آريا در پروژه راه آهن شيراز-بندرعباس تنها 10 درصد سود ببرد رقمي در حدود 130 تا 200 ميليارد تومان خواهد شد و اين در حالي است كه رقم خريداري شده شركت تروارس كمتر از 120 ميليارد تومان بوده است.

منبع : http://monj.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=2372:1390-06-23-11-14-15&catid=99:eghtesadi

شایان ذکر است یکی از ایستگاههای راه آهن در شهر دبیران واقع است.

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 26 / 6 / 1390برچسب:شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بازدید فرماندار شهرستان زرین دشت از محل احداث کارخانه در ایزدخواست

 اقتصادی فرماندار شهرستان زرین دشت از محل احداث کارخانه تولید میلگرد ونبشی نورد ایزدخواست بازدید نمود و ازنزدیک روند پیشرفت فیزیکی این کارخانه را مشاهده نمود

لازم به ذکر است که این کارخانه دارای ظرفیت تولید روزانه یکصد تن میلگردو ایجاد اشتغال برای یکصد نفر در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر چهل میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال احداث می باشد.

 به امید احداث یک پمپ بنزین در شهر دبیران !!!

 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 25 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تعیین تکلیف دبیران ، معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت

 وزارت آموزش و پرورش اعلام كرد همه دبیران حق التدريس و آموزشياران نهضت سوادآموزي تعيين تكليف شده اند و اين وزارتخانه هيچ تعهد استخدامي در قبال نيروهاي شركتي ندارد.

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، هيچ آموزشياري از نهضت سوادآموزي در كشور وجود ندارد كه براساس مصوبه هاي مجلس شوراي اسلامي تعيين تكليف نشده باشد.
براساس اين گزارش،‌ مقرر بود طبق مصوبه مجلس شوراي اسلامي، هفت هزار نفر از آموزشياران نهضت سوادآموزي در يك برنامه پنج ساله استخدام شوند كه در همين راستا در سال 1389 بيش از سه هزار نفر از اين آموزشياران استخدام شدند و در مهر ماه سال جاري نيز چهار هزار نفر ديگر از اين گروه استخدام خواهند شد كه اسامي آنها پيش از اين اعلام شده است.
اين گزارش در ارتباط با دبیران حق التدريس مي افزايد: در سراسر كشور حتي يك معلم حق التدريس وجود ندارد كه وضعيت او مشخص نشده باشد، به عبارت ديگر تعيين تكليف همه معلمان و دبیران حق التدريس مطابق مصوبه مجلس شوراي اسلامي براساس ضوابط اعلام شده يعني استخدام 60 هزار نفر ظرف مدت پنج سال و هر سال 12 هزار نفر بسيار زودتر از اين مهلت يعني تنها در دو سال اول انجام شد.
در اين گزارش آمده است: تنها در سال 1389 و 1390 تعداد 43 هزار نفر از معلمان حق التدريس تعيين تكليف و استخدام شده يا مي شوند، با اين توضيح وزارت آموزش و پرورش قريب به دو برابر ميانگين موجود در اين زمينه اقدام كرده است.
اجتمام ** 1788 **1569**
خبر گزاری ایرنا 
کد خبر: 30553199          (2023639)            تاريخ انتشار : 16/06/1390 - 15:01                

 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 23 / 6 / 1390برچسب:شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بحث بر سر دبیران حق التدریسی

 سيد شريف حسيني، نماينده مردم شهر اهواز در مجلس شوراي اسلامي، در گفت وگو با خبرنگار «تابناك»، به همراه این مطلب اظهار داشت: در اواخر دوره وزارت آقاي علي احمدي در آموزش و پروش، مجوز استخدام پيماني ده هزار نفر از نيروهاي حق التدريس صادر شد و به رغم اينكه سال‌ها از اين تغيير وضعيت مي‌گذرد، طبق مصوبه جديد، ممكن است اين عزيزان اولويت ديرهنگام‌تري نسبت به مستخدمان جديد وزارت آموزش و پرورش داشته باشند.

حسيني افزود: با توجه به اينكه تغيير وضعيت اين گروه از دبیران از استخدام پيماني به استخدام رسمي، براي دولت بار مالي نخواهد داشت، با رئيس مجلس مذاكراتي انجام شد تا ايشان با رايزني با وزارت آموزش و پرورش، سبب جلوگيري از تضييع حقوق اين عده از  مستخدمين آموزش و پرورش شوند و نمايندگان اين آمادگي را دارند كه براي حل مشكل اين معلمان هر كمك قانوني، اعم از تهيه و ارایه طرح به مجلس را انجام دهند.

اخرین خبرها در اخبار شهر دبیران

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 23 / 6 / 1390برچسب:اخبار شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بد سلیقگی در شهرداری دبیران


اخیراً  شهرداری شهر دبیران در اقدامی بسیار نادر اقدام به نصب چند پرچم به شکل بسیار بد و ابتدایی و با هزینه ای هرچند اندک از بیت المال مردم شهر دبیران نمود که به نظر بنده  کاری نا زیبا بود . نمی دانم این اقدام از روی بد سلیقگی است یا سیاه نمایی ، امیدوارم در کارهاهرچند اندک ولی به صورت اساسی انجام پذیرد تا در آینده نیز مورد تقدیر قرار گیرد . 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 23 / 6 / 1390برچسب:ورودی شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فروش خودرو

 

فروش خودرو پژو 405 دوگانه سوز مدل 89 نقره ای رنگ در حد نو (کم کار) و تمیز کار کرد فقط در شهر دبیران و اطراف به بالاترین قیمت پیشنهادی

پیشنهادات خود را به شماره 09389147912 با فرستادن پیام کوتاه اعلام نمایید .

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 23 / 6 / 1390برچسب:فروش خودرو در شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خریدار خودرو

خودرو پژو 206 یا تندر 90 مدل 88 به بالا در محدوده شهر دبیران ، شهر پیر و حاجی آباد خریداریم.

به شماره 09370243710 پیام داده یا تماس بگیرید .

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 23 / 6 / 1390برچسب:خرید خودرو در شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نظر سنجی نظر سنجی نظرسنجی

 دوستان گرامی بزودی در وبلاگ شهر دبیران یک نظر سنجی عمومی اعلام خواهد شد.

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 22 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رتبه بندی شهرداری دبیران و حاجی آباد

 همانطور که می دانید شهرداریها دارای رتبه هستند و رتبه بندی می شوند و رتبه آن نیز به جمعیت شهر ، امکانات شهر و فعالیت شهردار بستگی دارد. رتبه بندی ها از 1 الی 10 می باشد که شهر دبیران در رتبه 3 می باشد و از بسیاری از شهرها از قبیل مشکان ، لپویی ، نوبندگان ، قطب آباد ، بنارویه ،بیرم ، علامرودشت  و ... بالاتر می باشد و همطراز زاهد شهر است شهری که بسیار از دبیران پیشرفته تر می باشد و داری دانشگاههای پیام نور آزاد و سایر امکانات دولتی می باشد !!!

در ضمن شهرداری حاجی آباد نیز داری رتبه 6 می باشد که مسئولین در حال تکاپو برای ارتقای درجه آن می باشند

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 22 / 6 / 1390برچسب:درجه شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

همکاری مردم شهر دبیران جهت سرشماری نفوس و مسکن

 سرشماری نفوس و مسکن از دوم آبان ماه ۱۳۹۰ آغاز می گردد.

 

 

آقای حاج عباس شریعتی سرپرست مسکن و شهرسازی زرین دشت در مصاحبه با خبرنگار اخبار دبیران(آقای حسین راه نشین) :

 

 

«بیایید با هماهنگی و همکاری یکدیگر همگی دست به دست هم دهیم و از لحاظ قانونی ثابت کنیم که جمعیت واقعی شهر دبیران از ۱۵هزار نفر هم بالاتر است.چون در سرشماری دوره ی  قبل به علت اهمال و کم توجهی و همچنین ساده گرفتن آمار از طرف مردم متاسفانه آمارجمعیتی شهر دبیران به ۹۹۸۰نفر رسید و شهر دبیران جزء شهرهای زیر ده هزار نفر محسوب شد و از لحاظ بودجه ی شهرداری و توزیع سرمایه ای شهر بسیار متضررگردید در حالی که فقط در انتخابات مجلس دوره ی قبل تعداد آراء ماخوذه این شهر ۷۶۰۰ رای بود. (حال قضاوت با شما مردم)لازم به ذکر است اگر خانواده ای  در سرشماری سال ۹۰ شرکت نکند و اسامی افراد خانواده در سرشماری ثبت نشود امکان اختلال و تضاد در اطلاعات ثبت شده مربوط به یارانه ها به وجود آمده و افراد متضرر می گردند» 

منبع : dabirannews.blogfa.com

 

 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 22 / 6 / 1390برچسب:اخبار شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شهر دبیران یکی از برترین تولید کنندگان گندم در استان فارس

 

تصویری از مزرعه گندم در شهر دبیران

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 22 / 6 / 1390برچسب:مزارع شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اعلام همکاری وبلاگ اخبار شهر دبیران

 وبلاگ اخبار شهر دبیران با بیشترین آمار بازدید تبلیغات شما همشهریان گرامی را در وبلاگ قرار می دهد جهت هماهنگی در بخش نظرات منتظر شما هستیم 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 22 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شهــــــــــــــــــــر من دبیـــــــــــــــــران

جدید ترین اخبار و اطلاعات شهر دبیران در وبلاگ اخبار دبیران و ایران

به روز ترین وبلاگ شهر دبیران 

شهر من دبیران 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 22 / 6 / 1390برچسب:اخبار شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عکسی از سد خاکی شهر دبیران

 

برگرفته از وبلاگ شهر دبیران به آدرس : dabirancity.blogfa.com

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 22 / 6 / 1390برچسب:شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دیدار فرماندار شهرستان زرین دشت با ریس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

 صبح امروز آقای اقتصادی فرماندار زرین دشت به همراه دکتر قاسم پور سرپرست شبکه بهداشت درمان شهرستان با دکتر ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیدار نمودند

در این دیدار اقتصادی ضمن بیان مسایل ومشکلات شهرستان در حوزه بهداشت و درمان, مصوبات سفر وزیر محترم بهداشت ودرمان به شهرستان زرین دشت را پیگیری نمود. امیدواریم که یکی از موضوعات مورد پیگیری فرماندار ، راه اندازی درمانگاه شبانه روزی شهر دبیران باشد .

 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 22 / 6 / 1390برچسب:اخبار شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آدرس الکترونیکی فرمانداری شهرستان زرین دشت

 فرمانداری شهرستان زرین دشت که تا کنون فقط دارای وبلاگ بود اقدام به ایجاد وب سایت با آدرس www.fzrd.ir  نموده است و یکی از امکانات جالب آن ارتباط مستقیم با فرماندار می باشد .

مدیریت وبلاگ اخبار شهر دبیران شما را دعوت به دیدن از این وب سایت می نماید.

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 22 / 6 / 1390برچسب:اخبار شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اطلاعیه

اطلاعیه

وبلاگ اخبار شهر دبیران وایران از تمامی همشهریان گرامی که دارای وبلاگ با موضوع شهر دبیران می باشند جهت ثبت آن در وبلاگ فوق دعوت به عمل می آورد.

باتشکر مدیریت وبلاگ

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 21 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پورتال هیچ و پوچ شهرداری شهر دبیران !!!

چند سال پیش شهرداری دبیران در اقدامی جالب وب سایتی را راه اندازی کرد که اقدامی تحسین بر انگیز بود ولی با گذشت حدود 2 سال از راه اندازی آن تا به حال هیچ مطلبی در آن نگاشته نشده و جای بسی تعجب می باشد که چرا شهرداری دبیران که توانایی مدیریت و به روز رسانی نداشته با صرف هزینه ای اقدام به ایجاد آن نموده است .

آدرس پورتال شهرداری شهر دبیران : dabirancity.ir

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 21 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

راه اندازی وبلاگ اخبار شهر دبیران

چندی است وبلاگی با نام اخبار شهر دبیران راه اندازی شده که جای بسی خوشحالی دارد و امیدواریم بصورت روزانه آپدیت شود و از مسائل ریز و درشت شهر دبیران گزارش تهییه نمایید و آن را جهت استفاده مردم دبیران در وبلاگ قرار دهد.

آدرس وبلاگ اخبار شهر دبیران : dabirannews.blogfa.com

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 21 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دورنمایی از شهر دبیران

تصویر از یکی از وبلاگهای شهر دبیران دانلود شده است

وبلاگ آقای کریم کاظمی که خیلی مطالب جالبی داره

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 21 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استعفای فرماندار داراب

الیاس طاهری سرپرست فرمانداری داراب جهت حضور در انتخابات مجلس در اقلید استعفا داد

وی سالیان قبل رییس آموزش و پرورش شهرستان زرین دشت بود و خدمات ارزنده ای در شهر دبیران از خود به جا گذاشت . امیدواریم موفق و موید باشد

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 21 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قلعه مخروبه و در حال تخریب شهر دبیران

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 21 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جدیــــــــــــــــــــــــــــــد . . . . . . . جدیـــــــــــــد . . . جدید

 دوستان گرامی به زودی لیست قیمت لب تاپ و کامپیوتر موجود در شیراز به صورت هفتگی و آپدیت شده جهت اطلاع شما دوستان گرامی در این وبلاگ قرار می گیرد

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 21 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روشی جدید برای hidden کردن فایل در ویندوز
 اکثر کاربران ویندوز XP با قابلیت Hidden کردن یا مخفی کردن فایلها از طریق قسمت Folder Option آگاهی دارند. هنگامی که شما فایل یا فولدری را Hidden میکنید کافی است که از طریق View > Folder Option قابلیت دیدن فایلهای Hidden را فعال کنید تا این فایلهای مخفی شده به سادگی مجدد رویت شوند. اما در این ترفند قصد داریم روشی بسیار کارآمد را به شما معرفی کنیم که همواره فایلهایی که Hidden کرده اید را Hidden نگه میدارد! به طوریکه حتی با فعال کردن گزینه Show hidden files and folders هم فایلها همچنان مخفی باقی خواهند ماند.

بدین منظور:

از منوی Start وارد Run شده و عبارت regedit را تایپ نموده و Enter بزنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.
حالا به آدرس زیر بروید:

 
 
HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/Current Version/Explorer/Advanced/Folder/Hidden/SHOWALL

اکنون از قسمت دیگر صفحه روی CheckedValue دوبار کلیک کنید. در پنجره باز شده Value را از 1 به 0 تغییر دهید.
حالا OK کرده و خارج شوید.

اکنون اگر در My Computer از منوی View وارد Folder Options شوید و سپس به تب View بروید ، در قسمت Hidden files and folders ، تیک گزینه Show hidden files and folders را بزنید و خارج شوید در صورت بازگشت مجدد خواهید دید که این گزینه لغو خواهد شد و همواره فایلهای شما به حالت Hidden باقی خواهند ماند.

 

 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 20 / 6 / 1390برچسب:شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تبدیل سطر به ستون در اکسل

فرض کنید در محیط نرم‌افزار Microsoft Excel با استفاده از سلول‌های موجود یک ستون تشکیل داده‌اید. حال اگر قصد بخواهید این ستون را مستقیماً تبدیل به یک سطر کنید چه می‌کنید؟ یا فرض کنید قصد دارید محتویات یک سطر را به یک ستون تبدیل کنید. در این ترفند قصد داریم نحوه انجام این کار را که بسیار ساده انجام می‌شود را برای شما بازگو نماییم. این ترفند بر روی کلیه نسخه‌های Excel امکان‌پذیر است.
 

برای این کار:
ابتدا Microsoft Excel را اجرا نمایید.
سپس سلول‌های مربوط به ستون یا سطر را با استفاده از ماوس به حالت انتخاب دربیاورید.
بر روی یکی از سلول‌های انتخاب شده راست کلیک کنید و Copy را انتخاب نمایید (می‌توانید از کلیدهای ترکیبی Ctrl+C نیز استفاده کنید).
اکنون بر روی یک سلول خالی راست کلیک کنید و گزینه Paste Special را انتخاب نمایید.
در پنجره باز شده، تیک گزینه Transpose را بزنید و بر روی دکمه OK کلیک کنید.
خواهید دید که در محلی که سلول خالی را انتخاب کرده بودید سلول‌ها از سطر به ستون (یا بلعکس) تغییر حالت داده‌اند.
در صورت لزوم می‌توانید ستون یا سطر قبلی را پاک کنید، یا در مرحله اول به جای Copy گزینه Cut را انتخاب نمایید.

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 20 / 6 / 1390برچسب:شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ورود به شبکه به صورت مخفی

همان طور که میدانید در صورتی که شما تحت شبکه باشید ، هر بار که وارد سیستم میشوید ، دیگر افرادی که در شبکه هستند متوجه ورود و خروج شما میشوند. اما با این ترفندی که هم اکنون به شما معرفی میکنیم میتوانید به صورت کاملا مخفی وارد شبکه شوید به طوری که هیچ کسی متوجه حضور شما نشود.

 کافی است از منوی Start به Run بروید و در آن عبارت net config server /HIDDEN:YES را تایپ کنید.

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 20 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فهمیدن مدل گوشی دوستتون با استفاده از شماره موبایلش

بدست آوردن مدل گوشی از روی شماره تلفن

فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست. شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما در صورتی که شماره مورد نظر شما «ایرانسل» یا «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است. در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.
خطوط «ایرانسل»
برای پیدا کردن نوع گوشی شماره‌های «
ایرانسل» کافی است به آدرس اینترنتی http://92.42.49.87:8080/mtn_ir-mt-web-portal مراجعه کنید.
سپس شماره تلفن همراه مورد نظر را با پیش‌شماره وارد کنید و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک نمایید (به عنوان مثال ۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره را خواهید دید.

خطوط «همراه اول»
برای پیدا کردن
مدل گوشی شماره‌های «همراه اول» نیز کافی است به آدرس http://78.38.243.104:8080/mcci-mt-web-portal مراجعه کنید.
شماره تلفن همراه را با پیش‌شماره و به همراه کد ۹۸ و بدون صفر وارد کرده و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک کنید (به عنوان مثال ۹۸۹۱۲۰۰۰۰۰۰۰).
در صفحه بعد، کارخانه و مدل گوشی این شماره موبایل را مشاهده خواهید کرد.

الیته گوشی طرف باید از gprs پشتیبانی کنه .این دو صفحه در اصل برای دریافت خدمات دیتا راه‌انداری شده‌اند اما چنین استفاده‌ای نیز می‌توان از آن‌ها کرد.

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 20 / 6 / 1390برچسب:شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نحوه ارسال پيامك با تلفن ثابت

 


سرويس پيام کوتاه تلفن ثابت، ارسال پيام‌هاي کوتاه متني را در شبکه‌هاي تلفن ثابت و هم‌چنين امکان تبادل با شبکه سيار را ممکن مي‌سازد و باعث مي‌شود خدمات متنوعي از طريق دستگاه‌هاي تلفن ثابت قابل عرضه باشند اما اين امکان تنها از طريق گوشي‌هايي امکان‌پذير است که قابليت ارسال پيامک را دارند و مشترکان تلفن ثابت بايد با تهيه اين گوشي‌ها از اين سرويس بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، براي راه‌اندازي پيامک تلفن ثابت به ثبت‌نام و پرداخت وجه اوليه نياز نيست و علاقه‌مندان مي‌توانند تنها با خريد گوشي‌هايي که قابليت ارسال پيامک را دارا هستند، از اين سرويس استفاده کنند.

براي ارسال پيام از شبکه تلفن ثابت، ابتدا بايد وارد منوي دستگاه تلفن خود شده و شماره 9717000 را در قسمت SMS Center در هر دو قسمت Deliver و Submit وارد كنيد.

پس از آن پيام‌هاي خود را با انجام مراحل زير ارسال كنيد:

1) دکمه نوشتن (Write)را فشار دهيد.

2) پيام خود را توسط دکمه‌هاي موجود تايپ کرده و دکمه OK را فشار دهيد.

3) شماره تلفن مقصد (گيرنده) را وارد کرده و دکمه OK را فشار دهيد.

پيام شما ارسال خواهد شد و پيغام موفق (Successful) روي گوشي شما نمايش داده مي‌شود.

درصورت دريافت پيام توسط گيرنده،‌ گوشي شما با پخش آلارم و اعلام روي صفحه نمايش، تحويل موفق پيام (delivery) را به شما اعلام مي‌کند؛ پس از دريافت پيام توسط گوشي شما،‌ دكمه "خواندن" پيام (read)‌ را فشار دهيد و بدين ترتيب آخرين پيام دريافتي شما برروي گوشي نمايش داده مي‌شود.

منبع : ای تی انالیز

 

 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 20 / 6 / 1390برچسب:شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جلسه بسیجیان شهر دبیران

جلسه بسیجیان پایگاه های شهید بهشتی و ولی عصر(عج)با حضور جناب سرگرد محسنیان،جناب سروان سلحشور و رئیس حوزه امام خامنه ای در مسجد جامع شهر دبیران برگزار گردید.

در پایان جلسه رئیس حوزه امام خامنه ای از شورای اسلامی و سرپرست محترم شهرداری تشکر و قدردانی کرد. این جلسه به مناسبت افتتاح حوزه مقاومت بسیج دبیران زرین دشت برگزار شد

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 20 / 6 / 1390برچسب:دبیران زرین دشت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تست هوش در یک دقیقه

تست هوش

4 تا سوأل هست. باید اونها رو سریع جواب بدی. حق فکر کردن نداری، حالا بزار ببینیم، چقدر باهوش هستی.

آماده ای؟



سوأل اول :

فرض کنید در یک مسابقه دوی سرعت شرکت کرده اید. شما از نفر دوم سبقت می گیرید حالا نفر چندم هستید؟

.
.

.

.

.

.

.

.

.



.

.

.

پاسخ:

اگر پاسخ دادید که نفر اول هستید، کاملاً در اشتباه هستید! اگر شما از نفر دوم سبقت بگیرید، جای او را می گیرید و نفر دوم خواهید بود.

سعی کن تو سوأل دوم گند نزنی.

برای پاسخ به سوأل دوم، باید زمان کمتری را نسبت به سوأل اول فکر کنی.

سوأل دوم:

اگر شما توی همون مسابقه از نفر آخر سبقت بگیرید، نفر چندم خواهید شد؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب:

اگر جواب شما این باشه که شما یکی مانده به آخر هستید، باز هم در اشتباهید. بگید ببینم شما چه طور می تونید از نفر آخر سبقت بگیرید؟؟ (اگر شما از نفر آخر عقب تر باشید، خوب شما نفر آخر هستید و از خودتون می خواهید سبقت بگیرید؟؟؟؟)

شما در این مورد خیلی خوب کار نمی کنید، نه؟

سوأل سوم:

ریاضیات فریبنده!!! این سوأل رو فقط ذهنی حل کنید. از قلم و کاغذ و ماشین حساب استفاده نکنید.

عدد 1000 رو فرض کنید. 40 رو به اون اضافه کنید. حاصل رو با یک 1000 دیگه جمع کنید. عدد 30 رو به جواب اضافه کنید. با یک هزار دیگه جمع کنید. حالا 20 تا دیگه به حاصل جمع، اضافه کنید. 1000 تای دیگه جمع کنید و نهایتاً 10 تا دیگه به حاصل اضافه کنید. حاصل جمع بالا چنده؟

.
.

.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب :

به عدد 5000 رسیدید؟ جواب درست 4100 است.

باور ندارید؟ با ماشین حساب حساب کنید.

مشخصتاً امروز روز شما نیست. شاید بتونید سوأل آخر رو جواب بدید. تمام سعی خودتون رو بکنید. آبروتون در خطره!!!

پدر ماری، پنج تا دختر داره: 1-Nana 2- Nene 3- Nini 4- Nono.

اسم پنجمی چیه؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب: Nunu؟

نه! البته که نه. اسم دختر پنجم ماری هستش. یک بار دیگه سوأل رو بخونید.
 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 19 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

چند فیلتر شکن جدید

 برای مشاهده به ادامه مطلب رجوع کنید . . .

/

/


ادامه مطلب
نويسنده: dabiran1 تاريخ: 19 / 6 / 1390برچسب:شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

راههای بالا بردن سرعت گوشی های نوکیا

 مراجعه به ادامه مطلب

/\

/\


ادامه مطلب
نويسنده: dabiran1 تاريخ: 19 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تعیین اصل بودن گوشی تلفن

 شما وقتی کد #06#* را واردمی کنید. یک صفحه ای باز می شود و کدی به نام IMEI به شمانشان میدهد. کافیست شما بر روی لینک زیر کلیک کنید و کدی که روی صفحه نشان داده است را در مستطیل وارد کنید و دکمه ی analyse را فشار دهید. سپس اگر گوشی شما اصل باشد باید تمامی مشخصات گوشی را نمایش دهد .

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 19 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

توصیه گوگل برای تغییر كلمه عبور

 گوگل به‌دنبال حملات اخير هكرها به جي‌ميل، دست به كار شده و به كاربران سرويس اي‌ميل خود توصيه مي‌كند كلمه عبورشان را براي اجتناب از حملات آنلاين، تغيير دهند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شركت اينترنتي گوگل به كاربرانش توصيه مي‌كند كلمه عبور خود را تغيير دهند و گزينه‌هاي بازيابي اشتراك خود از جمله نشاني پست الكترونيك دوم، شماره تلفن و اطلاعات ديگر كه به آن‌ها كمك مي‌كنند در صورت از دست دادن كلمه عبور، به اي‌ميلشان دسترسي پيدا كنند را مورد بازبيني و تغيير قرار دهند.

گوگل هم‌چنين كاربرانش را به توجه به هشدارهاي نمايش داده شده در مرورگشان فراخواند و درخواست كرد آن‌ها را ناديده نگيرند.

اين اقدام پس از افشاي رخنه هكرها به شركت امنيتي هلندي ديجي نوتار انجام مي‌گيرد كه در طي آن هكرها گواهينامه امنيتي گوگل را از ديجي نوتار به سرقت بردند.

اين سرقت به هكرها امكان داد يك صفحه وب جعلي تحت نام دامنه گوگل ايجاد كرده و موفق شوند اطلاعات شخصي بازديدكنندگان از سايت‌هاي جعلي را جمع آوري كنند.

در حالي كه اين احتمال مي‌رود كه هكرها از اطلاعات به دست آمده سوءاستفاده نكرده باشند اما گوگل ترجيح داده جانب احتياط را رعايت كند.

البته هكرها تنها جي‌ميل گوگل را هدف قرار نداده بودند و گواهينامه 531 سايت ديگر از جمله فيس بوك، اسكايپ، موزيلا، مايكروسافت، ياهو، آندرويد و توييتر و همچنين وب سايتهاي متعلق به سازمانهاي جاسوسي آمريكا و رژيم صهيونيستي را نيز به سرقت برده بودند.

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 19 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

روش قطع سیمکارتهای سرقتی و گم شده ایرانسل

 مشتركان سيم‌كارت‌هاي ايرانسل در زمان سرقت سيم‌كارت‌هاي خود در ابتدا بايد به سوزندان سيم‌کارت اقدام كنند و براي قطع خط هم مي‌توانند به نمايندگي‌هاي مجاز و مراکز خدمات رسمي ايرانسل مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مشتركان ايرانسل هم‌چنين مي‌توانند از يک خط ايرانسل با شماره 700 و يا از ساير خطوط با 09377000000 تماس بگيرند و به صورت تلفني و توسط اپراتورو پس از احراز هويت، خط را قطع موقت کنند. مشتركان ايرانسل مي‌توانند به صورت اينترنتي هم از طريق Ecare.irancell.ir خط خود را قطع موقت كنند؛ روش قطع از طريق تماس با مرکز تماس يا اينترنت در هر ساعت از شبانه روز و از هرجاي دنيا امكان‌پذير است.

مرحله بعدي مراجعه به مقام انتظامي و قضايي، اعلام سرقت و درخواست رديابي گوشي از دادسرا و احتمالا ارجاع دادسرا به کلانتري براساس روال داخلي دستگاه قضايي و انتظامي است و سپس ارجاع کلانتري به اپراتورهاي ايرانسل، همراه اول، و تاليا براي بررسي روشن شدن شماره سريال گوشي سرقتي و پس از اين مراحل انجام رديابي سريال گوشي توسط اپراتور و ارسال پاسخ رديابي گوشي به مرجع ارسال کننده نامه انجام مي‌شود.

براي پي‌گيري رديابي گوشي نيز بايد به نزديك‌ترين كلانتري مراجعه كرده و تقاضاي خود را ارائه دهند كه البته بهتر است كلانتري در همان محل به سرقت رفتن و يا مفقود شدن گوشي باشد و پس از آن از طريق مراجع قضايي موضوع را پي‌گيري كنند.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

                                   

 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 18 / 6 / 1390برچسب:شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مذاکره اپراتور سوم با اپراتورهای دیگر برای استفاده مشترک از آنتن

عضو هیات مدیره شرکت تامین تله‌کام گفت: اولویت اول ما طراحی شبکه از نظر فنی، تامین و نصب تجهیزات و راه‌اندازی فیزیکی شبکه است که هم ‌زمان با آن بحث تعرفه و نوع و چگونگی ورود به بازار نیز در دست بررسی و کار کارشناسی است. 



تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


 

 


ادامه مطلب
نويسنده: dabiran1 تاريخ: 18 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تبدیل وزارت ارتباطات به یک بنگاه اقتصادی

 رييس مجمع نمايندگان خوزستان با بيان اين‌كه وزارت ارتباطات جايگاه حساس و مهمي دارد، ابراز عقيده كرد: احساس مي‌شود كه نوع نگاه و رويكرد اين وزارت‌خانه بيشتر به سمت تبديل شدن به بنگاه اقتصادي است. به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه ‌خوزستان،‌ ناصر سوداني در مراسم افتتاحيه اداره كل ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات خوزستان كه امروز(17 شهريورماه ) در سالن اجتماعات پست مركزي برگزار شد، اظهار كرد: در خصوص دريافت درآمد فكر مي‌كنم اين وزارت در كشور اول باشد اما در بخش رسيدگي به پرسنل و شهروندان چنين نيست. نماينده مردم اهواز در مجلس افزود: وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات يكي از پرمطالبه‌ترين دستگاه‌ها و سازمان‌ها است. مردم براي شكايت‌هاي مختلف در زمينه ‌ICT، تلفن ثابت و همراه‌ به ما مراجعه مي‌كنند ما نيز با مسوولان تماس مي‌گيريم، اما بيش از پاسخ وعده مي‌دهند. وي با تاکيد بر اين‌که دريافت پول ملاك نيست و بايد رضايت‌مندي شهروندان در بخش‌هاي مختلف ارتباطات و فناوري اطلاعات استان مورد توجه قرار گيرد، عنوان كرد: نبايد كسب درآمد براي اين بخش‌ها اصل باشد. در ادامه اين نشست عبدالله كعبي، نماينده مردم آبادان در مجلس اظهار كرد: متاسفانه بيشتر اوقات آبادان تحت پوشش شبكه مخابرات نيست. اين شركت اكثر امكانات مخابرات استان را به حراج گذاشته است. در حال حاضر در آذربايجان شرقي 16 واحد، در اصفهان 16 واحد، در بوشهر 11 واحد، در خراسان 9 واحد و يزد هفت واحد از امكانان مخابراتي به مزايده گذاشته شده است، در حالي كه تعداد امكانات مزايده‌اي در استان خوزستان به 104 واحد مي‌رسد. وي افزود: رييس مخابرات خوزستان نيز در خصوص اين موضوع مي‌گويد كه اين كار با هدف درآمدزايي براي استان انجام شده است در حالي كه امكانات استان به فروش رفته است. كعبي در ادامه به وجود 4 هزار مشترك ADSL در خوزستان اشاره كرد و گفت: اين در حالي است ‌كه هر كدام از استان‌هاي خراسان، اصفهان و فارس داراي 300 هزار مشترك هستند

 

منبع : ایسنا  كد خبر: 90061-1083

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 18 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اختلاف در بین شورای شهر دبیران

چندی است که بین شورای شهر دبیران اختلاف افتاده است کسی به کسی نیست اختلافات قبیله ای که سالها است از بین رفته بود دوباره به وجود آمده است شهرداری دبیران مسئول نداره و کسی به کسی نیست معلوم نیست چه کسی آن را اداره می کنه هر کی فکر پست و مقام واسه خودش و اقوام خودش هست هیچکس به فکر پیشرفت شهر نیست وضعیت راههای ارتباطی خسویه به دبیران و همچنین دبیران به دو راهی جهرم بسیار خرابه ، یه روز شایعه می کنن ایستگاه راه آهن رو می خوان ببرن شهر پیر ، یه بار میگن آب رزک در مرحله بعد به مردم دبیران می رسه ، نه یه امکانات درست و حسابی توی شهر داریم نه کسی به فکرمون هست . شورا ها ی اسلامی به جای اینکه دنبال این باشند که شهر دبیران رو بخش کنند که خداییش حقش هست که البته میگن توابع نداره مگه قم توابع داشت که اونو استان کردن ، تازه می تونیم از نیروهای عشایرمون استفاده کنیم و اونها رو در چند جا اسکان بدیم که حداقل تو یه سال دو سال دیگه بتونیم کاری کنیم ، به جای اینکه به فکر آوردن مراکز آموزش عالی ازقبیل دانشگاه آزاد و پیام نور باشند خوشحالند که هنرستان رو آوردند  ، حالا هی بازهم بپریم سر هم ، دودش تو چشم خودمون میره بیایید اختلافات رو کنار بگذاریم و با هم متحد شویم و به سوی آبادانی شهر دبیران گام برداریم .

موفق باشید . خوشحال می شم نظراتتون رو بگذارید . . .

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 17 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تغییر حــــــــروف از بزرگ به کوچک در آفیس

 چنانچه بخشی از متن و یا تمام آن به اشتباه و یا عمداً با حروف بزرگ انگلیسی تایپ شده و تصمیم دارید آنها را به حروف کوچک تغییر دهید کافی است پس از انتخاب نوشته دکمه‌هایShift+F3 را همزمان فشار دهید ، این فرمان سه حالت را برای شما نمایش میدهد:

1- کلیه حروف را کوچک نمایش میدهد.

2- کلیه حروف را بزرگ نمایش میدهد.

3- حرف اول کلمات را بزرگ نمایش میدهد

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 17 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گفتگو با رییس بنیاد مسکن شهرستان زرین دشت

 

رییس بنیاد مسكن شهرستان زرين‌دشت خبر داد:
اختصاص 200 ميليون ريال وام مسكن مهر به روستائيان زرين دشت

خبرگزاري فارس: مدير بنياد مسكن شهرستان زرين‌دشت گفت: در سال جاري 200 ميليون ريال وام مسكن مهر به متقاضيان در روستاهاي اين شهرستان با سود چهار درصد اختصاص يافته است.

به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز به نقل از روابط عمومي اداره كل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان فارس، در سال گذشته پرداخت وام ساخت مسكن، وام مسكن مهر،‌ وام مسكن 99 ساله، وام وديعه مسكن، واگذاري زمين، صدور اسناد مالكيت، اعتبارات عمراني براي بهسازي روستايي از جمله شاخص‌ترين اقدامات انجام شده در اين اداره بوده است.
به گفته وي پرداخت 27 ميليارد ريال براي ساخت مسكن به اهالي روستاها و شهرهاي دبيران و شهر پير، ثبت نام پرداخت وام و معرفي متقاضيان به بانك‌ها، ثبت نام متقاضيان انفرادي مسكن مهر به مبلغ 200 ميليون ريال با سود چهار درصد،  از ديگر اقدامات اين اداره بوده است.
مدير بنياد مسكن شهرستان زرين دشت ادامه داد: اختصاص 400 ميليون ريال وام به منظور پرداخت به متقاضيان داراي واحد مسكوني اجاره‌اي ساكن شهر حاجي‌آباد، ‌واگذاري 105 قطعه زمين با كاربري مسكوني، تجاري و خدماتي در روستاهاي اين شهرستان، صدور اسناد روستايي براساس ماده 133 به تعداد 232 جلد سند مالكيت با هماهنگي اداره ثبت اسناد و املاك اين استان نيز از جمله اموري بوده كه توسط اين اداره صورت گرفته است.

منبع : خبرگزاری فارس شماره: 8904021470

 

 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 17 / 6 / 1390برچسب:شهر دبیران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

معرفی برترین آنتی ویروس

AV-Comparatives، یکی از مهم‌ترین مراکز تست و ارزیابی برنامه‌های ضدویروس، با انتشار نتایج بررسی‌های جدید حود، بهترین نرم افزارهای امنیتی جهان در زمینه قدرت شناسایی ویروس‌های رایانه‌ای و نیز سرعت عملکرد را معرفی کرد.

به گزارش ایتنا، بنا بر گزارش‌های منتشر شده در پایگاه اینترنتی این مرکز و در جدیدترین ارزیابی‌های مقایسه‌ای که در ماه گذشته میلادی بین ۱۷ نرم افزار ضدویروس و امنیت اینترنت انجام شد، قدرت و قابلیت ویروس یابی مهم‌ترین برنامه‌های امنیتی جهان مورد بررسی قرار گرفت که شرکت‌های F-Secure، Panda Security و Trend Micro هرکدام با شناسایی ۹۹.۳ درصد از کل ویروس‌های رایانه‌ای، موفق شدند تا عنوان قدرتمندترین نرم افزارهای ضدویروس را به خود اختصاص دهند. شزکت‌های BitDefender و G-Data نیز با کشف اندکی بیش از ۹۸.۵ درصد از نرم افزارهای مخرب، عنوان‌های بعدی برترین ضد ویروس‌ها را به خود اختصاص دادند.

هم چنین، نتایج این بررسی نشان می‌دهد که از میان ۱۷ نرم افزار مورد ارزیابی تنها ۸ مورد موفق به کسب بالاترین گواهی کیفی (Advanced ) شده و بقیه نرم افزارها به دلایل مختلف، از جمله اشتباه در شناسایی ویروس‌ها از دستیابی به این گواهی باز مانده‌اند.

علاوه بر این در ارزیابی دیگر AV-Comparatives که در زمینه سرعت عملکرد نرم افزارهای ضدویروس و میزان بار منفی آن‌ها بر روی سیستم‌های منطبق با دنیای واقعی انجام گرفت، ۷ نرم افزار امنیتی که برخی از آن‌ها دارای بزرگ‌ترین و خوشنام‌ترین برندهای امنیتی دنیا هستند موفق به کسب گواهی برتر کیفیت نشده‌اند. این در حالیست که ۱۰ نرم افزار امنیتی دیگر، دارای شرایط لازم برای دریافت گواهی کیفیت برتر در زمینه سرعت عملکرد و عدم ایجاد بار منفی در رایانه‌ها بوده‌اند.
 

بر اساس گزارش AV-Comparatives، در نهایت از میان ۱۷ شرکت امنیتی مورد بررسی، تنها پنج شرکت شامل Panda Security، F-Secure، ESET، Kaspersky و Avast موفق شده‌اند که هم در حوزه شناسایی ویروس‌ها و هم در زمینه سرعت عملکرد امتیاز Advanced را بدست بیاوردند

منبع : ایتنا

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 16 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درخواست همکاری

دوستان وهمشهریان گرامی درصورت تمایل می توانید اخبار و اطلاعات جدید خودرا درمورد شهر دبیران با نام خود جهت درج در وبلاگ ارسال نمایید به امید پیشرفت و آبادانی شهر دبیران

با تشکر مدیریت وبلاگ

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 16 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تاریخچه شهر دبیران
شهر دبیران باجمعیتی حدود 19۰۰۰ نفر از توابع شهرستان زرین دشت واقع در استان فارس است. این شهر بین شهرستانهای لار و جهرم و فسا واقع می‌باشد. دارای اب وهوای گرم همراه با محصولات گرم سیری و غلات است. ازنظر موضوعات انسانی بیش از نیمی از مردم آن عرب زبان از ایلات خمسه هستندکه از زمان سیاست رضا خان مبنی بر اسکان عشایر وکاهش قدرت نظامی انها دراین شهر اسکان یافتهاند.که البته اعراب خمسه در تمامی شهرها و روستاهای استان فارس و حتی استانهی همجوار سکونت گزیداند. که البته شهرستان فسا محل سکونت اکثریت انها می‌باشد.ازنقاط دیدنی این شهر به امامزاده شاه علمداروقنات بسیار دیدنی و اسیابهای ابی که مربوط به دوران بسیار دور است می‌توان اشاره کردکه البته علاوه بر منظرهای طبیعی به قلعه‌ای که در کنار این شهر ومربوط به عصر صفویه می‌باشد نیز می‌توان اشاره کرد.از نظر راهای ارتباطی این شهر در موقعیت خوبی واقع می‌باشد وراه ارتباطی شهرستانهای زرین دشت و لارستان وخنج وجهرم وداراب می‌باشد .  از نظر پتانسیل‌های طبیعی، خاک منطقه دبیران حاصلخیز است ولی به دلیل کمبود آب و عمق زیاد آب زیر زمینی، بیشتر زمینهای آن به صورت دیم ویا بایر است. از محصولات عمده ان می‌توان به هندوانه وذرت وگندم و جو خرما وسایر محصولات گرمسیری می‌توان اشاره کرد این شهر از زمانهی قدیم دلاوران زیادی از عرب وفارس به خود دیده است.اعراب این شهر که شجره خود را به شیخ جابر انصاری میرسانند از زمانهای دور به صداقت وراستی وسادگی مشهور بوده واز مریدان ایت الله لاری مرجع تقلید وقت به شمار می امدند که از اول جوشش انقلاب اسلامی نیزروحیه انقلابی داشته وبا ایجاد تظاهرات ودرگیری با ماموران رزیم شاهنشاهی اولین شهید در شهرستانهای زرین دشت وداراب را نثار انقلاب وامام کردندودر زمان جنگ تحمیلی نیز بیشترین بسیجی را در سطح شهرستان به جبهه‌ها فرستاده که از نضر تعداد شهدا وجانباز و ازاده نیز دارای بشترین امار نسبت به شهرستان است.البته با تمام مطالب فوق این شهر مورد بی مهری شدید مسئولان شهرستان قرار گرفته است .یکی از آثار باستانی و قدیمی شهر دبیران قلعه معروف به کهنه می باشد قلعه باستانی شهر دبیران که قدمت ان به دوران صفویه میرسد که به مرور زمان تخریب شده و فقط یک نمای کلی از ان به جا مانده است که دیدن ان خلی از لطف نیست

 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 15 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گاز رسانی به شهر دبیران
گازرساني به شهر پير و شهر دبيران دراستان فارس آغاز شد
 روابط عمومي شركت گاز استان فارس اعلام كرد : گازرساني به شهر پير و دبيران از توابع شهرستان زرين دشت در استان فارس آغاز گرديد.
گازرساني به شهر پير و دبيران دراستان فارس آغاز  شد
بنا به گزارشهای دريافتي ،باانتخاب پيمانكارعمليات اجرايي پروژه گازرساني به شهرپير و شهر دبيران بااحداث 22 هزار متر لوله گازرساني و احداث خط انتقال فولادي و خريد و نصب و راه اندازي يكدستگاه تأسيسات تقليل فشار آغاز شده است. 
اين پروژه در مجموع هزينه اي بالغ بر 14 ميليارد و 337 ميليون ريال به خود اختصاص خواهد داد كه اين مبلغ از محل بودجه هاي عمراني گاز استان فارس تأمين و پرداخت خواهد شد

منبع : dabiran2.blogfa.com/post-30.aspx

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 15 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

انتقاد شدید فرماندار زرین­ دشت از چند اداره کل در فارس
 

فرماندار زرین­ دشت گفت: اداره کل راه و ترابری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت گاز استان فارس نسبت به شهرستان زرین­دشت کم­توجه هستند.
خلیل اقتصادی فرماندار زرین­دشت در جلسه شورای اداری شهرستان از افزایش اعتبارات دو درصد نفت در شهرستان خبر داد و گفت: رقم ریالی اعتبار تخصیصی به شهرستان از محل دو درصد نفت نسبت به سال گذشته بیش از 50 درصد رشد داشته و از 18 میلیارد ریال در سال گذشته به 27 میلیارد و 320 میلیون ریال افزایش یافته است که نقش بسزایی در عمران و آبادانی شهرها و روستاهای شهرستان خواهد داشت.
نماینده عالی دولت در شهرستان به بیان پیگیری­های فرمانداری جهت حل مشکلات شهرستان پرداخت و گفت: از موارد مهمی که با پیگیری­های فرمانداری و مدیریت آبفای روستایی شهرستان و مدیرعامل آبفای روستایی استان به انجام رسید است بهره­برداری از فاز اول انتقال آب از روستای رزک به بخش ایزدخواست می­باشد که با بهره­برداری از آن شهر دبیران و روستای دهنو از آب آشامیدنی سالم بهره­مند خواهند شد و فاز دوم آن که آبرسانی به دیگر مناطق بخش ایزدخواست است با اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال از مردادماه امسال شروع خواهد شد.
وی از خدمات دیگر دولت به شهرستان را شروع گازرسانی به شهر دبیران و شهر پیر و روستاها در آینده­ای نزدیک، آماده­سازی زمین ورزشی در 10 روستای شهرستان، تعویض شبکه­های انتقال آب، احداث مجموعه ورزشی، کلنگ­زنی سالن بزرگ اجتماعات فرمانداری در آینده­ای نزدیک و برگزاری موفقیت­آمیز و مطلوب کنکور سراسری 90 توسط دانشگاه پیام­نور برای اولین بار در شهرستان دانست.
اقتصادی در ادامه انتقادهایی نیز نسبت به عملکرد برخی مدیران کل در استان مطرح کرده و گفت: تلاش سرمایه­گذاران جهت احداث جایگاه سوخت در دو  شهر دبیران و شهر پیر متأسفانه با وجود پیگیری­های زیاد منتج به نتیجه نشده است. مردم شهر دبیران برای تأمین سوخت مورد نیاز باید بیش از 50 کیلومتر مسافت طی کنند که این مسأله با طرح هدفمندی یارانه­ها و کاهش مصرف سوخت انطباقی ندارد. از سرپرست جدید شرکت گاز انتظار داریم با نگاه ویژه نسبت به این مشکل در جهت رفع هر چه سریع­تر آن اقدام نماید.

منبع : dabiran2.blogfa.com/post-39.aspx

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 15 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی با امام جمعه شهر دبیران

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیفات اسلامی استان فارس در این دیدار که توسط حجت الاسلام داود کاوی رییس اداره تبلیغات اسلامی زرین دشت صورت پذیرفت در ابتدا حجت الاسلام مهربان امام جمعه دبیران ضمن خیر مقدم به رییس اداره تبلیغات اسلامی ماه رمضان را در شهر دبیران منشأ خیر و برکت دانست و اینکه این شهر در زمینه رعایت شئون اسلامی در این ایام وضعیت مناسبی داشته است در ادامه حجت الاسلام کاوی نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم این شهر و همچنین امام جمعه در سخنانی بر لزوم تعامل بیشتر بین دفتر امام جمعه محترم دبیران با اداره تبلیغات اسلامی تأکید نمودند واظهار امیدواری کردند که با تلاشهای بی وقفه حاج آقا مهربان این شهر روز به روز با مفاهیم دینی و اخلاقی و رغبت بیشتر مردم جهت مسجد در مسیر اهداف متعالی اسلام بیشتر قرار گیرد.

منبع : dabiran2.blogfa.com/post-41.aspx

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 15 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بازدید فرماندار شهرستان زرین دشت از شهر دبیران

فرماندار زرین دشت به اتفاق امام جمعه و رئیس شورای اسلامی شهر دبیران از روند احداث ایستگاه پمپاژ آب به شهر دبیران بازدید نمود.

در این بازدید اقتصادی ضمن برشمردن خدمات دولت اظهار داشت انتقال آب از پروژه آبرسانی رزک –دهنو به شهر دبیران یکی از گام های بلند دولت دهم در امر تحقق شعار توزیع عادلانه خدمات می باشد که به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت تا مردم خوب و ولایتمدار شهر دبیران نیز از نعمت آب شرب با کیفیت بالا بهره مند گردند.

اقتصادی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های حجت الاسلام مهربان امام جمعه محترم شهر دبیران خطاب به رئیس اداره آبفای روستایی بر تسریع در روند احداث ایستگاه پمپاژ آب و حل هرچه سریعتر مشکل مردم تأکید کرد.

شایان ذکر است که به دستور فرماندار در دو نقطه خط انتقال آب شیرهای برداشت آب جهت بهره برداری عمومی نصب گردید تا مردم شهر دبیران تا زمان افتتاح پروژه، آب مورد نیاز خود را تأمین نمایند که این اقدام مورد تقدیر اهالی قرار گرفت

منبع : dabiran2.blogfa.com/post-43.aspx

 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 15 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

***برای سلامتی امام زمان صلوات*** مدیر وبلاگ

نويسندگان

آخرین اخبار آی تی
لينکهاي ویژه

جستجوي مطالب

© All Rights Reserved to dabiran1.LoxBlog.Com | تمامی حقوق وبلاگ متعلق به شهر دبیران می باشد


Powered by
IP2Location.com